Thursday, December 22, 2011

jadi jemputan VVIP dlm dinner permata...

ptg 29/12/2011 cue santai kol i ajak p dinner permata...dpt jemputan sbg VVIP lg..
so aq tnya la cue tema apa mlm nie,,,tema mlm tu adalah kasual...haruslah tahu tema apa coz nak prepare nak pakai apa...yela tetamu VVIP..jemputan last minute plak tu...jaket aq plak ada org pinjam x htr2 lg..so, i tnya la designer i calvin khoo lg..mampu ualls..so, dye bg cadangan pakai baju kemeja je...so, aq ambil keputusan pakai kemeja PINK,tali leher PURPLE, seluar HITAM, kasut PUTIH,mampu ualls...lps ciap mekap2..mekap lg kan!!
haruslah..baru nmpak ELEGEN gitu...
      lps siap semuanya..aq sembahyang maghrib...dpt call kereta utk VVIP dah smapi...yeke pergi naik kereta...x lah naik motor je ualls..habis rambut i berterbangan gitu...smpai2 kat dwn nmpak x de org lg..mmg awl betullah VVIP nie...so ambik keputusan p tandas dulu tacap2 muka balik yela kan rambut hbis berterbangan ...so,majlis pown dah nak mula,,siap ada org iring lg..RED CARPET lg ualls...lps masuk terus kat meja VVIP..siap org tlg bukak lg kerusi utk i k...
     majlis pown bermula lah dgn nyayian lagu negaraku,lagu negeri johor dan biru wrna...mjlis pembukaan diserikan lg dgn silat..dpn2 i dye org bersilat k...makanan VVIP pown blh tahn gak..tp kena cover la..duduk dgn VVIP kan..haruslah berprotokol,,,protokol la sgt...makanan sgt best...mcm2 ada..tp mkn ckit je sbb kena jaga protokolkan..
     lagi cerita akan bersambung...sbb byk sgt nak cerita..maklumlah first time dlm hidup jd VVIP...




3 comments:

peyansanstaro said...

Untung la uall..
i xmampu !

Azhar Mojako said...

untungla makan VVIP....

adly dizly said...

haruslah azhar..
tu la x nak pergi sgt..
meeting psal sira kan...rugi ualls...
kalau i mmg i dh tolak p meeting tu...